|
|
|
 |
Персональний вхід |
|
|
|
|
 |
Реклама |
|
|
|
 |
Сервіси - Робота |
|
|
|
 |
Реклама - Робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота в Києві. Робота в Україні: пошук вакансій та резюме. РОБОТА В УКРАЇНІ - новий Інтернет-сервіс з
пошуку роботи і підбору персоналу по Києву та Україні. Здобувачам надається можливість розмістити резюме,
а роботодавцям - розмістити вакансії
у нашій базі даних. Сподіваємося, Ви знайдете наш ресурс корисним у
пошуку роботи і персоналу, а також іншої необхідної інформації з
працевлаштування в Україні.
|
|
|
|
|
|
|
 |
Знайдено резюме: 12 |
Резюме: Водитель семейный, личный |
Київ, 16 января 2021, суббота, 18:14 |
|
З/П: 25000 грн |
ОР: 22 |
Графік роботи: повний робочий день |
Освіта: середня |
Стать: Чоловіча |
Вік: 40 |
|
Здравствуйте.
Меня Алексей зовут, мне 40. Опыт за рулём и вождения разных классов авто 22 года. Водительское удостоверение с открытыми всеми категориями.
Последнее место работы с 2006-2020 финансовая компания On-line capital, должность аналитик с финансов и экономики и по совместительству работа семейный водитель, администратор.
Выполнение разного рода поручений, доставка руководителя, командировки, закупки, а также развозка детей, школа, садик, спорт занятия и тд.
Ответственный, порядочный, пунктуальный, алкоголь не употребляю.
Буду рад работать с Вами. |
|
Рубрики: Сфера послуг |
|
Перелік резюме:
ПІБ: Савицкий Алексей Васильевич
Телефон: 0504153296
E-mail: oleksiisav@gmail.com
|
Резюме № 355981 |
Резюме: Водій |
Львів, 31 декабря 2021, четверг, 05:26 |
|
З/П: 10000 грн |
ОР: 5 |
Графік роботи: повний робочий день |
Освіта: середня-спеціальна |
Стать: Чоловіча |
Вік: 27 |
|
В наявності права категорії в розгляну всі пропозиції |
|
Рубрики: Транспорт / автосервіс |
|
Перелік резюме:
ПІБ: Саламай Богдан Романович
Телефон: +380637870593
E-mail: bs
|
Резюме № 355980 |
Резюме: тестировщик |
Дніпропетровськ, 24 декабря 2021, четверг, 15:34 |
|
|
ОР: пол года |
Графік роботи: повний робочий день |
Освіта: вища |
Стать: Жіноча |
Вік: 34 |
|
Тестирование программы 1С8 Производство,Тестирование 1С BAS
Обязанности:
Выявление багов на всех стадиях работы программы
Обучение персонала работе в программе
Готова обучаться для дальнейшего сотрудничества |
|
Рубрики: Комп'ютерні технології / IT / WEB |
|
Перелік резюме:
ПІБ: Бреус Юлия Олеговна
Телефон: 0952092124
E-mail: juliabreus360@gmail.com
|
Резюме № 355978 |
Резюме: юрист |
Вінниця, 23 декабря 2021, среда, 15:53 |
|
З/П: 16000 у.е. |
ОР: 20 років |
Графік роботи: повний робочий день |
Освіта: вища |
Стать: Чоловіча |
|
|
працелюбний,комунікабельний, вмію працювати в команді, відповідальний, зосереджений на досягненні поставленого завдання, самокритичний. |
|
Рубрики: Різне |
|
Перелік резюме:
ПІБ: Пролєєв Юрій Миколайович
Телефон: +38067 - 336-07-50
E-mail: urijproleev@gmail.com
|
Резюме № 355977 |
Резюме: завідувач, заступник |
Вінниця, 22 декабря 2021, вторник, 11:43 |
|
З/П: 17000 у.е. |
ОР: фінанси, наука і осв |
Графік роботи: повний робочий день |
Освіта: вища |
Стать: Жіноча |
Вік: 1985 |
|
комунікабельність, відповідальність, порядність, чесність, відвертість, працьовитість, самодисципліна, самокритичність, оптимізм, аналітичне мислення, здатність послідовно і логічно виражати свої думки, легко навчатись та самостійно опановувати нові знання, націленість на результат, чіткість постановки завдань, уміння самостійно ухвалювати рішення, робота в команді, без шкідливих звичок |
|
Рубрики: Освіта / наука / виховання |
|
Перелік резюме:
ПІБ: Нечипоренко Тетяна Дмитрівна
Телефон: 0963749038
E-mail: sittanya33@gmail.com
|
Резюме № 355976 |
Резюме: Помощник руководителя, юрисконсульт, офис-менеджер, консультант по документообороту. Одесса. Резюме |
Одеса, 17 декабря 2021, четверг, 09:11 |
|
З/П: 8000 грн |
|
Графік роботи: повний робочий день |
Освіта: вища |
Стать: Чоловіча |
|
|
Начальник юридического отдела, юрист, юрисконсульт, консультант по управлению и документообороту. Резюме. Одесса.
- Юридическое сопровождение хозяйственной деятельности по различным направлениям, анализ правовых рисков по конкретным ситуациям;
- Организация, планирование, установление правовых приоритетов и ориентиров для осуществления деятельности в рамках действующего законодательства;
- Аналитика и обобщение актуальных для субъекта хозяйственной деятельности правовых вопросов, разработка и внедрение общей для его структурных подразделений стратегии и тактики действий при возникновении возможных рисковых ситуаций;
- Аналитика и прогнозирование юридических последствий принимаемых решений и осуществляемых субъектом хозяйственной деятельности действий;
- Правовая экспертиза юридически значимой внутренней и внешней документации, юридическое сопровождение сделок, подготовка многоуровневых юридических заключений;
- Консультации с позиции возможного применения правовых норм по конкретным ситуациям в работе субъекта хозяйственной деятельности;
- Предоставление письменных и устных юридических консультаций руководству субъекту хозяйственной деятельности для принятия эффективных бизнес-решений;
- Составление проектов внутренних и внешних документов правового характера (запросов, ответов на запросы, исков, претензий, актов, протоколов разногласий и т.д.);
- Подготовка проектов учредительных документов, внутренних положений, инструкций, изменений в них и т.д.;
- Корпоративное право (эмиссия акций, проведение собраний акционеров, собраний ООО, соблюдение требований ГКЦБФР, в т.ч. публичная отчётность и информация, ответы на запросы о возможных нарушениях законодательства о ценных бумагах; разработка учредительных документов, подготовка пакета проектов документов о создании хозяйственных обществ, объединений предприятий в виде ассоциации, реорганизации, ликвидации, передаче долей, слиянии, разделении и т.д.);
- Правовое обеспечение деятельности органов управления (общих собраний акционеров, наблюдательного совета, дирекции);
- Правовая экспертиза и аналитика при разработке схем управления бизнесом и осуществления отдельных коммерческих операций;
- Представление консультаций сотрудникам субъекта хозяйственной деятельности
в рамках действующего законодательства и должностных обязанностей;
- Организация и ведение договорной работы (составление, проверка, согласование, внесение изменений, протокол разногласий, расторжение и т.д.) с разработкой, аналитикой, систематизацией и учётом различных договоров;
- Претензионно-исковая работа с контролем своевременности подачи качественно подготовленных исковых заявлений, представление интересов субъекта хозяйственной деятельности в судах всех инстанций по гражданским, хозяйственным и административным делам, при исполнительном производстве;
- Правовое сопровождение ВЭД, в том числе составление контрактов, многоуровневый правовой анализ проектов договоров при подготовке их другой стороной;
- Правовое сопровождение оптово-розничной торговли, складского учёта, транспортно-экспедиторской деятельности;
- Внедрение эффективного взаимодействия юридической службы с другими структурными подразделениями субъекта хозяйственной деятельности, в том числе и при возникновении ситуаций повышенной сложности;
- Координация и контроль работы группы юрисконсультов в рамках действующего правового поля при выполнения ими своих должностных обязанностей по различным направлениям;
- Представление и защита легитимных интересов субъекта хозяйственной деятельности при взаимоотношениях с государственными контролирующими органами, органами местного самоуправления, с третьими лицами в рамках действующего законодательства и должностных обязанностей;
- Работа с запросами контролирующих органов;
- Правовые консультации и рекомендации по трудовому, налоговому, банковскому, хозяйственному и административному праву по конкретным ситуациям.
тел. +38 050 333 82 61 (Одесса)
http://www.konsyltacii.com/consultant.php |
|
Рубрики: Менеджери середньої ланки Офісний персонал / HR Керівництво / топ-менеджмент |
|
Перелік резюме:
ПІБ: Помощник руководителя, юрисконсульт, офис-менеджер, консультант по документообороту. Одесса. Резюме
Телефон: +38 050 333 82 61
|
Резюме № 355975 |
Резюме: Администратор, диспетчер, оператор 1С, менеджер, оператор call-центра. Одесса. Резюме. |
Одеса, 17 декабря 2021, четверг, 09:07 |
|
З/П: 8000 грн |
|
Графік роботи: повний робочий день |
Освіта: вища |
Стать: Чоловіча |
|
|
- Поиск и привлечение Клиентов;
- Знание различных технологий продаж, в том числе знание технологии "холодных" звонков и активных продаж;
- Умение работать с возражениями Клиентов, навыки управления положительной мотивацией Клиента;
- Составление коммерческих и рекламных предложений;
- Репутационный менеджмент;
- Формирование положительного имиджа Компании в социальных сетях;
- Разработка и сопровождение рекламных кампаний, в том числе и в интернете;
- Знание принципов и технологий продвижения рекламы в социальных сетях;
- Ведение и систематизация клиентской базы в соответствующих программах;
- Ведение складского, управленческого учёта в программах 1С, CRM, ERP, WMS, трекер задач и т.д.;
- Анализ продаж и пользующихся спросом товаров для обеспечения оптимального соотношения разных групп товаров на складе или в магазине;
- Изучение рынка предложений поставщиков товаров и потребностей покупателей с целью оптимального выбора потенциальных поставщиков или покупателей;
- Поиск новых оптимальных товаров, новых поставщиков и покупателей, работа с существующими Клиентами.
м.т. +38 095 201 76 08 (Одесса) |
|
Рубрики: Бухгалтерія / банк / фінанси / аудит Медицина / фармація Рестораний бізнес / кулінарія |
|
Перелік резюме:
ПІБ: Оператор 1С
Телефон: 0952017608
|
Резюме № 355974 |
Резюме: Юрист, помічник юриста, помічник адвоката |
Київ, 02 декабря 2021, среда, 18:02 |
|
З/П: 12000 грн |
ОР: Від 3 років |
Графік роботи: повний робочий день |
Освіта: вища |
Стать: Жіноча |
Вік: 37 |
|
РЕЗЮМЕ
Мирончук Юлія Ігорівна
07.06.1983 року народження
м.т. 097-873-27-70
електронна пошта:Julia_Mir2007@ukr.net,
07061983jm@gmail.com
Освіта
В 2003 році Комерційний коледж «Алско» за спеціальністю «Правознавство».
В 2006 році Київський Університет права, здобула кваліфікацію юриста за спеціальністю «Правознавство».
Спеціалізація
Цивільне і трудове право
Трудова діяльність
2017-2020 роки
2013 рік
Робота в ТОВ «Бізнес Ассіст» на посаді юрисконсульта.
- складання звітності;
- надання консультацій керівництву і співробітникам;
- cкладання претензій, позовних заяв, запитів в суди і органи внутрішніх справ та інших юридичних документів;
- робота з договорами;
- складання протоколів;
- співробітництво з органами прокуратури, Контрольно-ревізійного управління, Державної податкової адміністрації, МВС, Державної виконавчої служби
2014-2020 роки
Представництво ПрАТ СК «ПЗУ Україна» за довіреністю
2010-2014 роки
Представництво ПрАТ СК «К`Ю БІ І Україна» за довіреністю
2008-2009 роки
Робота в ТОВ «СВАН Ассістанс» на посаді юрисконсульта.
- складання звітності;
- надання консультацій керівництву і співробітникам;
- cкладання претензій, позовних заяв, запитів в суди і органи внутрішніх справ та інших юридичних документів;
- робота з договорами;
- складання протоколів;
- співробітництво з органами прокуратури, Контрольно-ревізійного управління, Державної податкової адміністрації, МВС, Державної виконавчої служби
2008 рік
Українська асоціація споживачів - Юрисконсульт
- надання консультацій;
- переписка з контрагентами;
- складання претензій та позовних заяв;
- представництво в судах всіх інстанцій;
- співпраця з органами Укрметртестстандарту;
- складання протоколів, внутрішніх наказів;
- робота з договорами;
- робота з органами прокуратури, Державної податкової адміністрації, МВС, Державної виконавчої служби
2006-2008 роки
Юрист Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр архітектурного проектування»
- підготовка робочих проектів для узаконення перепланувань та реконструкцій житлових і нежитлових приміщень;
- підготовка документів для співпраці з органами РДА, КМДА, МНС, СЕС, ЖЕО;
- надання консультацій керівництву та співробітникам;
- складання протоколів, внутрішніх наказів;
- робота з договорами;
- переписка з контрагентами;
- складання позовних заяв, пояснень;
- представництво в судах всіх інстанцій;
- робота з органами прокуратури, Державної податкової адміністрації, МВС, Державної виконавчої служби
Практичні навички
Комплекс роботи з питань правового супроводу діяльності підприємства.
Досвід роботи з правоохоронними органами з питань захисту інтересів роботодавця.
Складання претензій, позовних заяв, запитів в суди і органи внутрішніх справ та інших юридичних документів.
Знання чинного законодавства України та судової практики.
Володію питаннями представництва інтересів компанії в судах та інших правоохоронних, державних та громадських установах.
Навчальна практика в Святошинській районній прокуратурі м. Києва 4 тижні.
Навчальна практика в Печерському районному суді м. Києва 4 тижні.
Стажування в В ДВС Святошинського РУЮ в м. Києві та в В ДВС Печерського РУЮ в м. Києві – 8 тижнів
Володіння мовами
Українською-вільно, англійською – intermediate.
Знання програмних продуктів
Вільне володіння ПК (Internet, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Google Disc), підтверджено дипломом про професійну освіту на рівні кваліфікаційних вимог, виданим Навчальним бізнес-центром «Анастасія» при Академії бізнесу та інформаційних технологій 5 жовтня 2006 року .
Сімейний стан
Не одружена.
Особисті якості
Чесність, наполегливість, працьовитість.
Систематичне підвищення власного кваліфікаційно – освітнього рівня.
Вміння працювати в команді та самостійно.
Добиватися поставленої мети та працювати на загальний результат.
Без шкідливих звичок.
Бажаний рівень заробітної плати та надання посади
Шукаю посаду юрисконсульта великого підприємства чи установи з метою отримання нового досвіду та практичних навичок або посаду помічника адвоката.
Бажаний рівень заробітної плати – від 12000,00 гривень |
|
Рубрики: Юриспруденція / право / страхування |
|
Перелік резюме:
ПІБ: Мирончук Юлія Ігорівна
Телефон: 0978732770
E-mail: Julia_Mir2007@ukr.net
|
Резюме № 355971 |
Резюме з: 1 по 10 (із 12) |
Сторінки: 1 2 |
|
|
|
|
|
|
Робота - uajobs сучасний ресурс з працевлаштування в Україні. Сподіваємось, що пошук роботи, резюме, вакансії в Києві та Україні з нашою допомогою стане для Вас зручним і корисним. Ресурс не несе відповідальності за зміст інформації, яку розміщують користувачі ресурсу.
Наші проекти:
|
|
Трохи про найбільші міста України
Київ є столицею України з більш ніж 5 мільйонами населення. Робота в Києві на нинішньому етапі розвитку характеризується великою кількістю вакансій через існування гострої нестачі кваліфікованих кадрів. Особливо затребувані робочі спеціальності - будівельники, робітники на підприємства і склади.
Харьків – один з найбільших промислових міст України, мегаполіс з майже двохмільйонним населенням. Робота в Харькові є для всіх, за офіційними даними, кількість відкритих вакансій в Харкові на сьогодні становить понад 13 тисяч.
Одеса — найбільше місто-порт на Чорному морі. На нинішньому етапі розвитку робота в Одесі характеризується нестачею здобувачів в сфері торгівлі.
Дніпро, ще одне місто-мільйонник, є не тільки красивим містом, а й центром всієї індустрії Придністров'я. У зв'язку з розташуванням міста, робота в Дніпрі є завжди.
Львів – це культурний центр Західної України з населенням близько 735 тисяч чоловік, потужний індустріальний регіон. Робота у Львові має свою специфіку - відкриті вакансії в основному на поліграфічні та юридичні спеціальності.
Запоріжжя – регіон величезних можливостей, місто металургів. Робота в Запоріжжі в основному пропонується на заводах. По промисловому потенціалу місто займає 3 місце в Україні.
|
Робота водієм в Києві -
Робота поваром в Києві -
Робота продавцем в Києві -
Робота менеджером в Києві -
Робота касиром в Києві -
Робота прибиральником в Києві -
Робота перукарем в Києві -
Робота вантажником в Києві
|
|
 |
|
 |
copyright by Uajobs 2005-2016.
Все права защищены.
|
 |
|
|